Discussion about this post

User's avatar
Fenny Straat's avatar

Heb me vroeger wel eens afgevraagd wat de vorige generaties in de jaren 30 en 40 hadden kunnen doen tegen de Goebbels propaganda.

Weet het nog steeds niet.... Hoe bescherm je schoolkinderen tegen propaganda? Hoe voorkom je als individu alle narigheid ?

Esther's avatar

Ook mijn man kreeg commentaar toen hij met de Telegraaf onder zijn arm vanuit de wachtkamer bij een specialist binnenstapte: u leest de Telegraaf? Ik had u anders ingeschat

7 more comments...

No posts

Ready for more?